نرده شیشه ای

نرده شیشه ای یا هندریل شیشه ای یک سازه ترکیبی فلزی و شیشه ای مقاوم و مدرن است که برای افزایش ایمنی و بهبود روشنایی طبیعی در راه پله ها، بالکن و تراس ها نصب می شود. هندریل شیشه ای که با نام نرده شیشه ای نیز شناخته می شود با توجه به شرایط مکان اجرای آن در سیستم های نرده شیشه ای دفنی، هندریل شیشه ای روکار اکسپوز، فیکس پوینت و اسپیگات ارائه می شود. ما در آکات پلاس با بهرگیری از فناوری روز در تولید انواع شیشه های ایمن سکوریت و لمینیت با استفاده از باکیفیت ترین یراق آلات نرده شیشه ای، زیباترین و مرغوب ترین هندریل شیشه ای را با قیمت مناسب به بازار ساختمان عرضه می کنیم.

قیمت نرده شیشه ای

قیمت نرده شیشه ای

تعیین قیمت نرده شیشه ای کار تخصصی است که باید توسط کارشناسان ماهر و پس از اندازه برداری دقیق و توجه به موارد تاثیر گذار مانند نوع شیشه ها ، کیفیت یراق آلات ، سیستم اجرایی نرده شیشه ای انجام شود. به صورت استاندارد قیمت نرده شیشه ای بر اساس متر مربع سطج پنل های شیشه ای محاسبه می شود. ما در ادامه این صفحه لیست قیمت نرده شیشه ای را قرار داده ایم تا خریداران محترم اطلاعات کلی در این مورد داشته باشند.

قیمت نرده شیشه ای
مدل (نرده شیشه ای) قیمت تومان
شیشه لمینیت شیشه سکوریت
قیمت نرده شیشه ای اکسپوز 2600000 2450000
قیمت نرده شیشه ای دفنی 2800000 2700000
قیمت نرده شیشه ای اسپیگات 1700000 1900000
قیمت نرده شیشه ای فیکس پوینت 2500000 2400000
قیمت نرده شیشه ای پله 2300000 2200000
قیمت نرده شیشه ای بالکن 2500000 2350000

  * قیمت بر حسب متر طول در راه پله و متر مربع در بالکن می باشد.

  * قیمت (با محاسبه لوله و پروفیل استیل و آلومینیوم دستگیر، یراق آلات، شیشه ، نصب) می باشد.

  * هزینه حمل به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

  * برای اطلاع از قیمت بروز انواع نرده شیشه ای تماس بگرید.

برای مشاهده طرح های مختلف نرده شیشه ای به ادامه این صفحه بروید.

نرده شیشه ای ، یک شاخص مهم است که ساختمان شما را همانند یک اثر هنری متمایز می کند. قدم زدن در راه پله ای که با نرده های شیشه ای ایمن شده است. با اجرای نرده شیشه ای در ویلا هیچ مانع فزیکی که ویوی منظره شما را مسدود کند ایجاد نمی شود. در ساختمان های عمومی مانند پاساژ ها، فرودگاه ها و هتل ها استفاده از شیشه ایمن برای نرده کشی بسیار مهم است. شیشه به سبب شفافیت ذاتی در طراحی مدرن امروز یک انتخاب اصلی است. نرده شیشه ای به دلیل ظاهر جذاب و ایمنی بالا جایگزین نرده های فلزی شده است. در ادامه این مطلب به توضیح انواع نرده شیشه ای، نحوه محاسبه قیمت نرده شیشه ای و نکات فنی آن می پردازیم.

نرده شیشه ای

نرده شیشه ای چیست؟

برای ایمنی و زیبایی راه پله ها ، بالکن ها و وید ها از نرده شیشه ای به جای نرده های قدیمی فلزی استفاده می شود. این حفاظ شیشه ای در ارتفاع 110 تا 140 سانتیمتر به شکل تمام شیشه ای اجرا می شود. برای تکمین و افزایش استحکام نرده های شیشه ای بر روی پنل های شیشه ای یک دستگیره فلزی نصب می شود. نرده شیشه ای بر اساس دیدگاه خریداران محترم با بالاترین کیفیت شیشه ایمن شده ساخته می شود.

شیشه های آن از نوع سکوریت و لمینت دولایه در ضخامت های 10 ، 16 ، 20 میلیمتر است. هر اندازه کیفیت شیشه و تعداد لایه های آن بیشتر باشد ایمنی و استحکام نرده شیشه ای بالاتر می شود. در مدل ترکیب فلز و شیشه نیز می توان برای استحکام بیشتر نرده شیشه ای پایه های فلزی در فواصل 100 سانتیمتر کار گذاشته شود تا وزن پنل های شیشه ای بین آنها به پایه ها انتقال داده شود.  در مدل ترکیبی نرده شیشه ای اجزای فلزی از آلیاژ های استیل و آلومینیوم ضد زنگ انتخاب می شود و نوع شیشه ها به صورت استاندارد سکوریت است.

انواع نرده شیشه ای آکات پلاس

گروه آکات پلاس با تجهیزات پیشرفته تولید شیشه های ایمن و استفاده از مدرن ترین سیستم هایی اجرایی نرده شیشه ای با کیفیت ترین و بروز ترین مدل های حفاظ و نرده شیشه ای را برای استفاده در پروژه های خصوصی و عمومی به خریداران محترم عرضه می کند. انواع نرده شیشه ای آکات پلاس عبارت است از :

  1. نرده شیشه ای فیکس پوینت
  2. نرده شیشه ای اکسپوز
  3. نرده شیشه ای اسپیگوت
  4. نرده شیشه ای دفنی
  5. نرده شیشه ای فین گلس
  6. نرده شیشه ای و استیل

اینجا کلیک کنید (( لیست قیمت نرده شیشه ای))

دستگیره یا هندریل روی نرده شیشه ای تنوع متریال و طرح زیادی دارد. برای همین آکات پلاس بر اساس نظر و سلیقه شما طراحی نرده های شیشه ای را متناسب با تمام نکات فنی و در هماهنگی کامل با دیدگاه شما انجام می دهد. ساخت و اجرای نرده شیشه ای دقیقا بر اساس طراحی ساختمان شما می باشد. آکات پلاس امکان اجرای انواع نرده شیشه ای دفنی و روکار را در سطوح ختلف با اندازه های سفارشی دارد.

نرده شیشه ای فیکس پوینت

اگر فضای راه پله و بالکن محدود باشد نرده شیشه ای فیکس پوینت از دیواره کناری برای اتصال پوینت استفاده می کند. شیشه های سکوریت ضخامت 10 میلیمتر و لمینت دو لایه 14 تا 20 میلیمتر که بوسیله بست فیکس پوینت از جنس استیل ضد زنگ و آلومینیوم سخت به همراه یک هندریل اجزای اصلی نرده شیشه ای فیکس پوینت است.

در طراحی و محاسبه محل اتصالات فیکس پوینت بر روی شیشه ها باید دقت زیادی شود. زیرا یک خطا کوچک منجر به اشتباه در تعیین دقیق محل سوراخ های روی شیشه ها می شود. زیر سازی این مدل باید کاملا تراز شود تا اتصالات به درستی پنل های شیشه ای را در بین خود نگاه دارند. شکل اتصال فیکس پویت دکمه ای شکل است که اگر از آلیاژ آلومینیوم و آهن انتخاب شود امکان تنوع رنگ در آن نسبت به استیل بیشتر می شود.

برای مشاهد تصاویر حفاظ و نرده شیشه ای فیکس پوینت به ادامه این صفحه توجه فرمایید.

نرده شیشه ای فیکس پوینت

مشخصات نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای فیکس پوینت از اجزای استانداردی شامل : شیشه های سکوریت در ضخامت های 8 و 10 میلیمتر و شیشه های لمینیت با ضخامت های 12، 14، 16، 18، 20 میلیمتر با اتصالات فیکس پوینت از آلیاژ استیل 304 و آلومینیوم سخت 6063 به قطر 50 تا 60 میلیمتر که از یک قطعه فیکس ثابت متصل به دیواره و یک پوینت متحرک تشکل شده است.

شیشه در محل سوراخ ها بین این دو اتصال قرار داده می شود و زمانی که تراز نهایی پنل ها در یک راستا تنظیم شد اتصال متحرک بروری قطعه پایه محکم شده تا شیشه در جای خود ثابت شود. تعداد بست های فیکس پوینت برای هر جام شیشه ای بین 4 تا 6 عدد است که بشکل گرد یا چهار گوش ساخته شده است. در نرده شیشه ای فیکس پوینت اگر از هندریل روی شیشه استفاده نشود لبه های شیشه ها برای جلو گیری از تیزه شدن شیشه دیاموند می شود تا ایمنی نهایی کار تکمیل شود.

مشخصات نرده شیشه ای فیکس پوینت

نرده شیشه ای اکسپوز

یکی از محکم ترین و ایمن ترین نرده های شیشه ای سکوریت و لیمینت روکار نرده شیشه ای اکسپوز است که به صورت مجوعه ای منظم از پنل های شیشه ای بدون هیچ پایه فلزی یا چوبی عمودی به شکل تمام شیشه ای با یک نوار باریک آلومینیومی در پایین اجرا می شود. 

نرده شیشه ای اکسپوز بیشتر در مکان های عمومی مانند مجتمع های تجاری، فرودگاه ها، هتل ها استفاده می شود. یکی از مزیت های نرده شیشه ای اکسپوز استاندارد بالای ایمنی در اجرای آن است به صورتی که هیچ تفاوتی در نحوه نصب آن برای یک پروژه بزرگ یا کوچک نمی کند. امکان تعویض سریع شیشه ها در صورت شکست و استفاده از هندریل های متفاوت گرد و چهار گوش روی شیشه ها و همچنین امنیت و استحکام بسیار بالای آن به دلیل استفاده از شیشه های لمینت چند لایه به محبوبیت استفاده از این مدل انجامیده است.

نرده شیشه ای اکسپوز در واقع به نام نرده شیشه ای روکار نیز شناخته می شود. اتصالات و پایه های نگهدارنده شیشه ها در این محصول از جنس آلومینیوم سخت است که هم وزن نهایی محصول را پایین می آورد و هم ایمنی کار را افزایش می دهد.

نرده شیشه ای اکسپوز

مشخصات نرده شیشه ای اکسپوز

در مدل نرده شیشه ای اکسپوز اجزای اصلی آن عبارت است از شیشه سکوریت و لمینیت به همراه کامپونت آلومینیوم یو چنل و پروفیل هندریل روی شیشه که به صورت روکار ساخته می شود. ایمنی بالای مدل اکسپوز و عدم وجود هیچ ستون عمودی فلزی ظاهر یکدست و تمام شیشه ای آن استفاده گسترده در مراکز تجاری و ساختمان های عمومی بدون نیاز به تخریب و زیرسازی بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است. پروفیل های اکسپوز در فواصل 25 سانتیمتر روی کف کار گذاشته می شود و شیشه های دو لایه داخل این کامپونت ها قرار داده می شود و پس از محکم کردن فک های متحرک شیشه ها در جای خود ثابت می شود.

در نرده شیشه ای روکار برای اینکه زیبایی ظاهری کار بیشتر باشد یک کاور آلومینیوم بر روی پروفیل ها نگهدارنده شیشه ها قرار می گیرد به شکلی که یک نوار آلومینیومی 15 سانتیمتری در پایین کار به صورت سرتاسری دیده می شود. در مجموعه نرده شیشه ای اکسپوز روکار به دلیل طراحی بروز . مدرن و امکان نگهداری راحت و استحکام بسیار زیاد به عنوان ایمن ترین حفاظ شیشه ای شناخته می شود.

مشخصات فنی نرده شیشه ای اکسپوز

ویدئو نرده شیشه ای اکسپوز

نرده شیشه ای اسپیگات

یکی از مدل های حفاظ شیشه ای که در زمان کوتاهی آماده اجرا می شود و از نظر قیمت نسبت به سایر انواع نرده شیشه ای ارزان تر است به نام نرده شیشه ای اسپیگات معرفی می شود. در نرده شیشه ای اسپیگات پایه های فلزی از جنس آهن، استیل، آلومینیوم که با یک پوشش رنگ به روش الکترواستاتیک در برابر رطوبت و هوا محافظت شده در مقاطع گرد و چهار گوش جام های شیشه ای سکوریت و لمینت در ضخامت های 8 تا 18 میلیمتر را به صورت عمودی در سطوح صاف و قوس دار ثابت نگاه می دارد.

نرده شیشه ای اسپیگات نیاز به زیر سازی خاصی ندارد با سرعت بالا نصب می شود. نرده شیشه ای اسپیگات بیشتر در بالکن و اطراف استخر ها کار گذاشته می شود. زمانی که صحبت در مورد نرده شیشه ای استخر می شود بی تردید یکی از گزینه ها پیشنهادی مدل اسپیگات است. به دلیل  طراحی خاص پایه های اسپیگات، پنل های شیشه ای حفاظ 5 تا 10 سانتیتر از زمین فاصله دارند برای همین در زمان بارش باران در بالکن یا خروج آب از دیواره استخر مسیر حرکت آب مسدود نمی شود برای همین نرده شیشه ای اسپیگات مناسب است.

نرده شیشه ای اسپیگات

مشخصات نرده شیشه ای اسپیگوت

یکی دیگر رایج ترین مدل های حفاظ شیشه ای که نیازی به زیر سازی ندارد و زمان ساخت آن بسیار کوتاه تر از مدل های دیگر است و اتصالات آن به راحتی وظیفه نگهداری شیشه ها را انجام می دهد به نام نرده شیشه ای اسپیگوت شناخته می شود. از پایه های اسپیگوت برای هر پنل شیشه ای به طول استاندارد 100 سانتیمتر سه عدد استفاده می شود.

رنگ این پایه ها مشکی ، نقره ای ، طلایی و سفید است که بر اساس طراحی پروژه خریدار انتخاب می شود. ابعاد پایه نگهدارنده اسپیگات در ارتفاع 15 سانتیمتر و عرض 14*10 سانتیمتر است که بوسیله دو یا چهار عدد بولت فولادی به کف راه پله یا بالکن نصب می شود. شیشه ای که برای مدل مناسب است تنوع بیشتری دارد سکورت 10 و لمینت با یک هندریل آلومینیومی یا استیل.

به منظور کسب اطلاعات فنی دقیق تر از نحوه ساخت و قیمت نرده شیشه ای با کارشناسان ما در شرکت آکات پلاس تماس حاصل نمایید.

مشخصات نرده شیشه ای اسپیگات

ویدئو نرده شیشه ای اسپیگات

نرده شیشه ای دفنی

در مدل نرده شیشه ای دفنی (توکار) پروفیل آلومینیوم یو شکل نگهدارنده شیشه در داخل زمین قرار داده می شود. پس از آن که پایه های نرده دفنی درون زمین کار گذاشته شد نوبت به قرار دادن پنل های شیشه ای بر روی پروفیل ها است. ارتفاع کامپوننت یو شکل بین 16 تا 20 سانتیمتر است که انتخاب پروفیل مناسب به ضخامت شیشه و ارتفاع تمام شده نرده شیشه ای دفنی بستگی دارد.

پس از اتمام مراحل زیر سازی در این مدل می توان عملیات کف سازی و اجرای پوشش کف را به اتمام رساند. نرده شیشه ای توکار بسیار مدرن و زیبا است و به یکی از محبوب ترین انواع نرده شیشه ای تبدیل شده است. برای افزایش ایمنی لبه های شیشه در این مدل ابزار (دیاموند) می خورد. نرده شیشه ای دفنی بیشتر در تراس ها و بالکن ها اجرا می شود و به دلیل اینکه هیچ المان فلزی عمودی در آن وجود ندارد به عنوان نرده تمام شیشه ای توکار نیز معرفی شده است.

نرده شیشه ای دفنی

مشخصات نرده شیشه ای دفنی

در نرده شیشه ای دفنی از همان اجزا و قطعات نرده اکسپوز روکار استفاده می شود با یک تفاوت مهم که ارتفاع پروفیل آلومینیومی نگهدارنده شیشه ارتفاع بیشتر نسبت به مدل روکار دارد زیرا باید آن را داخل زمین قبل از پایان مراحل کف سازی کار گذاشت. پس از آنکه کامپونت نرده شیشه ای توکار در کف زمین قرار گرفت و پوشش کف ساختمان انجام شده نویت به قرار دادن پنل های شیشه داخل شیار پروفیل دفنی می رسد. در واقع زمانی که صحبت از نرده شیشه ای فریم لس است منظور مدل نرده شیشه ای دفنی که کاملا یک دیواره سراری از پنل های شیشه ای لمینت را تشکیل می دهد.

مشخصات نرده شیشه ای دفنی

نرده شیشه فین گلاس

مدرن‌ترین و جذاب‌ترین مدل سیستم‌های حفاظ شیشه‌ای که به‌تازگی طراحی و تولید می‌شود به نام نرده شیشه فین گلاس نام دارد. نرده شیشه فین گلاس از ستون‌های چند لایه شیشه که جایگزین پایه‌های فلزی شده و اتصالات اسپایدر عنکبوتی از جنس استیل ۳۰۴ به‌ همراه پنل های شیشه‌ای سکوریت یا لمینت ساخته می‌شود.

اجرای صحیح این مدل به طراحی و محاسبات دقیق و تجربه زیاد نیاز دارد به‌همین دلیل نصب این سیستم نرده شیشه‌ای کار بسیار تخصصی است که تنها محدودی از شرکت‌ها قادر به انجام آن هستند شرکت آکان به‌عنوان یکی از اولین و بزرگ‌ترین طراحان و تولیدکنندگان سیستم‌های همدلی شیشه‌ای با سال‌ها تجربه به‌صورت تخصصی کلیه مراحل اجرای نرده شیشه‌ای فین گلاس را انجام می‌دهد در ادامه تصویر نمونه این مدل برای مشاهده قرار دارد .

نرده شیشه فین گلاس

مشخصات نرده شیشه ای فین گلاس

در این حفاظ شیشه ای به جای ستون‌های فلزی یا چوبی که پنل های شیشه‌ای را نگاه می‌دارند از ستون‌های شیشه‌ای با عرضه بیست سانتی‌متر و لمینت شده‌ی چهار لایه به‌عنوان پایه‌های اصلی استفاده می‌شود .
نرده شیشه‌ای فین گلاس از نظر زیبایی و طراحی مدرن‌ترین و جدیدترین مدل حفاظ شیشه‌ای است که توسط گروه آکادت پلاس اجرا می‌شود در نرده شیشه ای فین گلس پنل های شیشه لمینت با ضخامت دوازده میلی‌متر به‌وسیله‌ی اتصالات فولادی از جنس استیل ۳۰۴ که ظاهری عنکبوتی یا به‌اصطلاح اسپایدری دارد به ستون‌های شیشه‌ای به ضخامت چهل میلی‌متر لمینت شده و چهار لایه متصل می‌شوند.
 روی این نوع نرده هیچ هندریل فلزی قرار نمی‌گیرد در واقع یک سازه کاملاً شیشه‌ای با ظاهر جذاب و ایمنی بالا نتیجه طراحی نرده شیشه‌ای فین گلاس است. قیمت نرده شیشه‌ای فین گلاس از تمام مدل‌های دیگر گران‌تر است. زیرا نوع طراحی و نحوه اجرای آن بسیار دقیق و دشوار می‌باشد و دلیل دیگر کیفیت بسیار بالای متریال استفاده‌شده در ساخت آن است. ما در گروه آکات پلاس به‌عنوان تنها مجری تخصصی نرده شیشه فین گلس آماده همکاری برای اجرای کلیه مراحل طراحی و ساخت یک سازه زیبا و متفاوت با معماران و ساختمان سازان معتبر هستیم.

نرده شیشه‌ای و استیل - نرده استیل شیشه‌خور

یکی از رایج‌ترین و اولین مدل‌های نرده شیشه‌ای که به بازار صنعت ساختمان معرفی شد و توانست توجه زیادی را به خود جلب کند سیستم نرده استیل شیشه‌خور است که ترکیبی از ستون‌ها یا پایه‌های استیل و حفاظ یا دیواره‌های شیشه‌ای بین پایه‌ها است. مشخصات کلی این مدل به‌این‌ترتیب است که ستون‌هایی از استیل ۳۰۴ از نوع گرد لوله استیل یا چهارگوش پروفیل استیل در فاصله‌های یک اندازه بین ۸۵ تا ۱۱۰ سانتی‌متر به‌عنوان نگهدارنده‌ی وزن افراد و پنل شیشه‌ای به وسیله یک اتصال لقمه‌ای شکل به نام بست شیشه گیر پنل های شیشه‌ای را به‌صورت ثابت در بین خود نگاه می‌دارند و بر اساس طول محل نصب یک ردیف دستگیره استیل بر روی این پایه‌ها نصب می‌شود .

از نرده شیشه‌ای و استیل به دلیل قیمت مناسب و ایمنی مورد تایید بیشتر در ساختمان‌های مسکونی استفاده می‌شود نوع شیشه در این مدل سکوریت با ضخامت ده میلی‌متر یا لمینت با ضخامت دوازده میلی‌متر است .

نرده شیشه‌ای و استیل

مشخصات نرده شیشه ای و استیل - نرده استیل شیشه خور

در نرده استیل شیشه‌خور با پروفیل و لوله‌های استیل یک فریم یا قاب ساخته می‌شود و در داخل این قاب شیشه‌های سکوریت با ضخامت‌های هشت و ده میلی‌متر قرار می‌گیرد یراق اتصال‌دهنده شیشه به پایه‌های استیل به شکل یک گیره با یک فک ثابت و متحرک است که از جنس استیل ۳۰۴ ساخته شده‌است.
ایمنی نرده استیل شیشه‌خور در مقایسه با سایر مدل‌ها به دلیل تکیه‌گاه فلزی که از پروفیل و لوله‌های استیل ساخته‌شده از دوام و کیفیت بیشتری برخوردار است یعنی اگر بر اثر یک ضربه شدید پنل های شیشه‌ای داخل قاب‌های استیل در این مدل شکسته شوند پایه‌های فلزی به‌عنوان یک تکیه‌گاه سازه و شاسی اصلی نرده را حفظ می‌کنند و مانع از سقوط و پرت شدن افراد می‌شود‌.
از نظر قیمت نیز نرده استیل شیشه‌خور نسبتاً هزینه کمتری برای خریدار دارد و مدت‌زمان نصب آن نیز کمتر است.

نرده شیشه ای پله

نرده شیشه ای پله محافظ ایمن و شفاف از ترکیب شیشه های تقویت شده سکوریت یا لمینت و یراق آلات فلزی نگهدارنده پنل های شیشه ای بر روی کف پله و دیواره کنار پله است. که در بهبود روشنایی فضای راه پله و ایجاد یک حفاظ کاملا شیشه ای مدرن کاربرد دارد. ارتفاع استاندارد نرده شیشه ای پله برای دریافت پایان کار ساختمان 90 سانتیمتر تا 110 سانتیمتر است.

نرده شیشه ای راه پله در مقایسه با نرده های فلزی و چوبی ایمن تر است زیرا فضای بین پنل های شیشه ای بسیار نازک است و در واقع نرده شیشه ای پله به شکل یک دیواره شیشه ای یک پارچه اجرا می شود. حفاظ شیشه ای راه پله از نظر زیبایی و تنوع سیستم های نصب یکی از محبوب ترین نرده و دستگیره های شیشه ای است. مدل های اصلی برای حفاظ و نرده راه پله شیشه ای عبارتند از : پله شیشه ای نرده روکار و دفنی با هندریل و خود ایستا تمام شیشه ای.

نرده شیشه ای پله

نرده شیشه ای پله گرد

شیشه با ظاهر شفاف ، یکدست و زیبای خود کاربرد فراوانی در ساختمان سازی دارد از این رو نرده شیشه ای پله گرد علاوه بر امکان استفاده راحت هزینه نگهداری کمتری برای خریدار دارد و ظاهر جذاب و امروزی آن سبک مدرنی به طراحی ساختمان می بخشد. برای پله های گرد اجرای نرده شیشه ای یک مزیت است زیرا با نصب آن این بخش از ساختمان تبدیل به یک عنصر مرکزی و عصر هنری برای تکمیل طراحی دکوراسیون داخلی می شود.

کیفیت اتصالات و شیشه ها در این مدل بسیار بالا و یکی از بهترین نرده های محافظ راه پله است. گروه آکات پلاس یکی از تنها مجموعه هایی است که توانایی طراحی و اجرای نرده شیشه ای گرد را با هر ابعادی دارد. انجام دقیق مراحل محاسبه طراحی خم و شعاع گردش شیشه و انتخاب مدل اتصالات مناسب یک پله اسپیرال یا قوس دار برای ساخت نرده شیشه ای گرد کار تخصصی است که ما با داشتن نیروی انسانی ماهر و متخصص و تجهیزات مدرن قادر به انجام آن هستیم.

اندازه برداری دقیق و محاسبه شعاع و خم شیشه یک اصل مهم در فرآیند تولید حفاظ شیشه ای پله گرد است. که تنها از عهده شرکت ها و افراد با تجریه و متخصصی مانند آکات پلاس بر می آید. اگر کم ترین اشتباه در طراحی و نقشه اجرای نرده شیشه ای پله قوس دار پیش آید. نتیجه نهایی کار غیر قابل قبول و امکان تراز نشدن جام ها شیشه ای در یک راستا وجود دارد.

با توجه توضیحات داده شده نوع شیشه برای پله های گرد برای اجرای ایمن کار باید لمینت دو لایه باشد. هزینه و قیمت نرده شیشه ای پله گرد با توجه به سختی کار و استفاده از اتصالات مرغوب وشیشه های چند لایه نسبت به نرده های دیگر که در سطوح صاف کار گذاشته می شود گرانتر است. برای کسب اطلاع از قیمت نرده شیشه ای پله گرد با کارشناسان ما در آکات پلاس تماس بگرید.

نرده شیشه ای بالکن

در بالکن برای ایمنی و بهبود روشنایی طبیعی از نرده شیشه ای بالکن استفاده می شود. اگر بخواهید از فضای بالکن در تمام روز های سال بدون نگرانی از خطر سقوت و پرت شدن کودکان و حیوانات خانگی بهرمند شوید نیاز به یک حفاظ ایمن و زیبا دارید.

نرده شیشه ای بالکن در واقع یک حفاظ تمام شیشه ای ایمن و شفاف است کهعلاوه بر زیبا تر کردن فضای بالکن در نمای ساختمان به بهروی بیشتر از نور طبیعی و افزایش سطح ایمنی ساختمان کمک می کند. شیشه در بالکن یک مزیت دیگر دارد و آن سهولت نظافت و نگهداری آن است. اگر در بیرون ساختمان شما یک منظره زیبا وجود داشته باشد با اجرای نرده شیشه ای بالکن وسعت دید ساکنان به بیرون بالکن افزایش پیدا می کنند.

ویدئو نرده شیشه ای بالکن

نرده شیشه ای برای بالکن با شیشه تقویت شده لمینت دولایه در ضخامت های 8، 12، 14، 18، 20 میلیمتر در دو رنگ برنزی و مشکی یا شیشه های سوپر کلیر و کیرستال شفاف و اتصالات اسپیگات و اکسپوز از فلزات استیل و آلومینیوم برای پوشش و محافظت فضای بین نمای بیرون و داخل ساختمان اجرای می شود.

نرده شیشه ای بالکن یک دیواره 110 سانتیمتری شیشه ای شفاف بدون فاصله را روی کف یا کنار نمای بالکن ایجاد می کند که در مقایسه با حفاظ های فلزی و سنگی که فواصل بین آنها برای عبور کودکان مناسب نیست از امنیت و استحکام بیشتری برخوردار است.

نرده شیشه ای بالکن

نرده شیشه ای استخر

در ساختمان هایی که استخر دارند یکی از نکات مهم ایمنی کودکان است. همیشه این خطر وجود دارد که کودکان و افرادی که توانایی شنا در آب عمیق استخر را ندارند به داخل آب استخر افتاده و غرق شوند. برای همین از حفاظ شیشه ای که به صورت یک دیوار شفاف در دور استخر استفاده می شود.

نرده شیشه استخر علاوه بر افزایش ایمنی ، ظاهر جذاب و امروزی به محوطه استخر می دهد و همچنین جلوی دید والدین را که در زمان استفاده استخر نمی گیرد و آنها می توانند مراقب کودک خود در حیاط یا محوطه ساختمان باشند. در ضمن اگر شما در ویلای خود یک منظره زیبا داشته باشد با اجرای نرده شیشه ای استخر اطمینان خواهید داشت همیشه دیدی باز به آن دارید.

برای استخر دو مدل نرده شیشه ای از طرف کارشناسان آکات پلاس پشنهاد میشود که عبارتند از:

  1. نرده شیشه ای اکسپوز
  2. نرده شیشه ای اسپیگات

همچنین یکی دیگر از دلایل استفاده از حفاظ شیشه ای در استخر ها امکان ساخت درب های شیشه ای برای آنها است که این درب ها در هماهنگی کامل با نرده استخر شما تضمین کننده سهولت استفاده از استخر و ایمنی آن است.

نرده شیشه ای استخر

دیتیل و نقشه اجرایی نرده شیشه ای

مهم ترین قسمت در ساخت نرده های شیشه ای طراحی هماهنگ و کاربردی دیتیل و نقشه اجرایی نرده شیشه ای است. تنوع در نوع شیشه ها و اتصالات آنها یکی از مزیت هایی است که امکان نصب نرده های شیشه ای را در هر مکانی به شکل صاف یا قوس دار فراهم کرده است.

دیتیل نرده شیشه ای روش های خلاقانه و متنوع ای به مجری کار ارائه می دهد تا با توجه به شرایط مکان پروژ و حساسیت های فنی کار مناسب ترین سیستم را برای اجرای ایمن و استاندارد پایه ها و نگهدارنده های پنل های شیشه ای انتخاب کند. و نوع زیر سازی مناسب با مدل نرده شیشه ای پیاده سازی شود و محل جاگذاری اتصالات و ابعاد پنل های شیشه ای به صورت دقیق نقشه شده تا تصویری کامل از مراحل و نحوه ساخت انواع نرده شیشه ای فیکس پوینت، اسپیگات، اکسپوز روکار و دفنی  به خریدار اراده شود.

دیتیل و نقشه اجرایی نرده شیشه ای

نصب و اجرای نرده شیشه ای

اجرای نرده شیشه ای در مکان مختلف یک ساختمان مانند دور استخر در راه پله ها و بالکن ها در سطوح صاف و گرد یک کار تخصصی است. نصب نرده شیشه ای حتما باید توسط یک گروه متخصص و ماهر انجام شود زیرا در صورت اجرای غیر اصولی ضرر مالی زیادی به خریدار برای تعویض شیشه ها وارد می شود. به دلیل تنوع زیاد سبک معماری و ابعاد متنوع ساختمان ها و کاربری آنها مجموع وسیعی از سیستم های اجرای نرده شیشه ای طراحی شده است. که بر اساس اولویت های هر پروژه گزینه مناسبی از مدل های نرده شیشه ای فیکس پوینت، اسپیگات، اکسپوز برای اجرای نرده شیشه ای در اختیار خریداران قرارداده می شود.

شرکت آکات پلاس با داشتن تیم های متخصص اجرای نرده شیشه ای که تجربه بالایی در زمینه اندازه برداری، طراحی و نصب انواع حفاظ شیشه ای دارند به مشتریان خود اطمینان می دهد که در تمام مراحل انجام سفارش آنها بالاترین کیفیت در متریال و اجرا را ارائه می دهد.

نصب و اجرای نرده شیشه ای

اتصالات و یراق آلات نرده شیشه ای

اصلی ترین قسمت نرده شیشه ای که ایمنی و استحکام کار را برعهده دارد اتصالات و یراق آلات نرده شیشه ای است. آلیاژ به کار رفته در ساخت آنها از فلزات سبک و مقوام استیل و آلومینیوم است تا توان کافی برای تحمل فشار وزنی شیشه ها را داشته باشند و نیز در مقابل رطوبت و عوامل فرسایش دهند فلزات مقاوم باشند. با توجه به تنوع سیستم های اجرا و نصب نرده شیشه ای اتصالات آن انواع مختلفی دارد که هر کدام برای شیشه های سکوریت 8 میلیمتر تا لمینیت 20 میلیمتر مناسب هستند. برای نرده شیشه ای اکسپوز دفنی و روکار پروفیل های آلومینیومی به شکل حرف U طراحی شده است توان تحمل فشار خارجی 750 کیلوگرم را دارد به همین دلیل نرده شیشه ای اکسپوز بالاترین ایمنی را دارد.

یراق آلات نرده شیشه ای فیکس پوینت به شکل دو بست دکمه شکل ثابت و متحرک طراحی شده اند که شیشه ها را در بین خود محکم نگاه می دارند. در این مدل هر انداره تعداد قطعات فیکس پوینت بیشتر باشد تراز و استحکام نهایی کار افزایش خواهد داشت. اتصالات نرده شیشه اسپیگات با این هدف طراحی شده که اجرای حفاظ شیشه ای اسپیگات در کمترین زمان و بدون نیاز به زیر سای خاصی انجام شود.

ویدئو کوتاه نرده شیشه ای

شرکت نرده شیشه ای آکات پلاس

با پیشرفت ساخت شیشه های نشکن و ایمن استفاده از این متریال در صنعت ساختمان برای اجرای حفاظ و  نرده شیشه ای در راه پله وبالکن یا تراس ها بیش از گذشته افزایش پیدا کرده است. با توجه به این استقبال شرکت های نرده شیشه ای در محصولات خود از طیف وسیعی از شیشه های سکوریت و لمینت را با رنگ های آبی، سبز و برنزی یا شفاف سوپر کلیر و کیرستالی استفاده می کنند.

نرده شیشه ای سکوریت با وزن کمتر به وسیله ستون های عمودی فلزی ایمن تر می شود. شرکت نرده شیشه ای آکات پلاس با تنوع زیاد مدل های حفاظ شیشه ای و نرده شیشه ای ایمن به عنوان یکی از معتبرترین برنده های فعال در بازار نرده و شیشه های ایمن ساختمانی توانسته با ساخت نرده شیشه ای در انواع فیکس پوینت، اسپیگات، اکسپوز روکار ودفنی برای هر نوع سازه ای که امکان نصب و اجرای این محصول را داشته باشد یک گزینه مناسب عرضه کند. شرکت آکات پلاس با نیروی فنی آموزش دیده و با تجربه به همراه مهندسان خلاق و تجهیزات مدرن یکی از اولین و تنها شرکت های سازنده نرده شیشه ای خم در ایران است.

شرکت نرده شیشه ای آکات پلاس

نکات فنی در اجرای نرده های شیشه ای که باید خریداران به آنها توجه کنند:

  • زمان لازم برای اجرا نرده شیشه ای

زمان مورد نیاز برای تکمیل یک پروژه اجرای نرده شیشه ای بر اساس متراژ کار و سطح صاف یا قوس دار محل نصب حفاظ شیشه ای و مدل اتصالات نگهدارنده شیشه ها و از همه مهم تر ابعاد پنل های شیشه ای تعیین می شود. اگر حفاظ ها از شیشه های سکوریت باشید زمان تکمیل کار بسیار کمتر از شیشه های لمینیت است. به طور کلی زمان لازم برای اجرای نرده شیشه ای در مدل های اسپیگات نسبت به مدل های فیکس پوینت و اکسپوز کمتر است.

  • اندازه برداری طول و زاویه مکان اجرای نرده شیشه ای

مهم ترین قسمت برای محاسبه دقیق ابعاد نقشه پنل ها شیشه ای برای اتمام نرده شیشه ای اندازه برداری طول کار و زاویه شیب و گردش راه پله و بالکن است. اگر اشتباهی در اندازه برداری پیش آید نقشه ساخت شیشه ها به کارخانه ارسال می شود و شیشه هایی که با این مشخصات ساخته می شود هیچ تناسبی ندارد با مکانی که باید نرده شیشه ای در آنجا اجرا شود.

  • انتخاب نوع سیستم و کیفیت متریال نرده شیشه ای

با توجه به مشخصات و محدودیت های هر پروژ انتخاب نوع سیستم مناسب نرده شیشه ای و اینکه کیفیت متریال در چه اندازه ای باشد یک دیگر از نکات فنی مهمی دیگر برای خریدار نرده شیشه ای است.

نکات فنی در اجرای نرده های شیشه ای که باید خریداران به آنها توجه کنند:


هندریل شیشه ای

هندریل شیشه ای (Glass handrail)، سازه ای جذاب از ترکیب زیبای شیشه های ایمن با قطعات فلزی است که ساختمان شما را مانند جواهری زیبا، خاص و متفاوت می کند. حرکت در راه پله ای که حفاظ های آن از هندریل شیشه ای ساخته شده باشد حسی از امنیت و آرامش را به شما می بخشد.

در بالکن ها و تراس ها اگر با نصب هندریل شیشه ای شفاف ویوی خوبی از مناظره اطراف داشته باشند ، آرامش و امنیت را به ساختمان شما می خشد. موضوع مهم در طراحی امروزه در ساختمان های مدرن به کار گیری از سازه های ساکن و شفاف مانند شیشه سکوریت یا لمینت شده است. شیشه سکوریت برای داشتن ویژگی هایی مانند شفافیت و عایق صوت در طراحی خارجی و داخلی ساختمان نقش مهمی دارد. اجرای هندریل شیشه ای در صنعت ساختمان سازی مدرن به دلیل ایمنی و بهروری بیشتر نسبت به حفاظ و نرده های فلزی بیشتر در دستور کار قرار گرفته است.

 هندریل شیشه ای

قیمت هندریل شیشه ای

توجه جزئیات ایمنی و سهولت استفاده در انواع هندریل شیشه ای باعث شده خرید این محصول لوکس بیشتر از گذشته باشد. تنوع در مدل های هندریل شیشه ای قیمت گذاری متفاوتی را برای آن موجب شده است. ولی به طور کلی می توان عوامل اصلی که در محاسبات قیمت هندریل شیشه ای مهم هستند را به ترتیب زیر نام برد.

  • سیستم اجرایی هندریل شیشه ای
  • نوع پنل های شیشه ای (سکوریت، لمینت)
  • جنس اتصالات و قطعات هندریل استیل
  • متراژ کلی سفارش

قیمت هندریل شیشه ای بر اساس مکان مورد استفاده آن با مقیاس اندازه برداری متفاوتی تعیین می شود یعنی قیمت هندریل شیشه ای که در راه پله نصب می شود بر حسب متر طول روی پنل ها یا طول شمشیری محاسبه می شود و قیمت هندریل شیشه ای بالکن و تراس یا پشت بام که ارتفاع آن بیش از 100 سانتیمتر است بر اساس متر مربع در نظر گرفته می شود. شما خریداران محترم می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر از قیمت هندریل شیشه ای با کارشناسان واحد فروش آکات پلاس تماس حاصل نمایید. ما برای آشنایی کلی شما در انتهای این صفحه لیست قیمت هندریل شیشه ای را قرار داده ایم.

قیمت هندریل شیشه ای
مدل (هندریل شیشه ای) قیمت تومان
اتصالات استیل اتصالات آلومینیوم
قیمت هندریل شیشه ای فریم لس 2600000 2450000
قیمت هندریل شیشه ای دفنی 2800000 2700000
قیمت هندریل شیشه ای اسپیگات 1700000 1900000
قیمت هندریل شیشه ای فیکس پوینت 2500000 2400000
قیمت هندریل شیشه ای پله 2300000 2200000
قیمت هندریل شیشه ای بالکن 2500000 2350000

  * قیمت بر حسب متر طول در راه پله و متر مربع در بالکن می باشد.

  * قیمت (با محاسبه لوله و پروفیل استیل و آلومینیوم دستگیر، یراق آلات، شیشه ، نصب) می باشد.

  * هزینه حمل به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

  * برای اطلاع از قیمت بروز انواع هندریل شیشه ای تماس بگرید.

نرده های داخلی و خارجی که در بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود از پله ها ، بالکن ها پشتیبانی و محافظت می کند و امنیت را فراهم می کند. در حالی که می توان از مواد مختلفی برای طراحی نرده متحرک و کاربردی استفاده کرد ، هندریل شیشه ای در سال های اخیر به دلیل مزایای بیشمار بسیار محبوب شده است. هندریل شیشه ای بدون قاب (فریم لس) و قاب دار در معماری مدرن و طراحی داخلی از محبوبیت خاصی برخوردار است.

اگربه دنبال امنیت و زیبایی بیسشتر باشید و توجه زیادی به صرفه جویی انرژی دارید انتخاب هندریل شیشه ای برای جایگزینی نرده های فلزی و چوبی یا سنگی انتخاب مناسبی است. هندریل شیشه ای به صورت یک سازه از پنل های منظم تمام شیشه ای و اتصالت فلزی استیل و آلومینیوم اجرا می شود که برای پوشش محافظ راه پله ها و بالکن ها ، پشت بام ها ، تراس ها و پنجره ها طراحی شده است. این محصول می تواند با هماهنگی و نظر خریدار به صورت فریم لس یا با فریم فلزی یا چوبی اجرا شود.

 هندریل شیشه ای

امنیت هندریل شیشه ای به دلیل وجود اتصالات مقاوم و شیشه های مقاوم شده از نوع سکوریت و لمینت بسیار بالا است. آلیاژ اتصالات در این محصول ضد زنگ و از استیل 304 و آلومینیوم سخت 6063 با پوشش رنگ آنودایز 10 تا 14 میکرون است. شیشه های چند لایه لمینت با ضخامت های 10، 12، 16، 18 و 20 میلیمتر با رنگ های مات و شفاف اجزای اصلی هندریل شیشه ای است. در اینجا نگاهی دقیق تر به خصوصیات عالی هندریل شیشه ای می اندازیم.

  • هندریل شیشه ای توهم فضای بیشتری را ایجاد می کند

یکی از دلایل عمده محبوبیت امروزه عناصر شیشه در طراحی خانه این است که به ایجاد توهم فضای بیشتر در ساختمان کمک می کند. این امر به ویژه اگر هندریل با شیشه شفاف ساخته شده باشد بیشتر مشخص است. توهم فضای بیشتر باعث می شود مکان هایی با ابعاد کوچک حتی بیشتر از حد واقعی به نظر برسد ، چیزی که با استفاده از گزینه های فلز ، کروم یا آهن نمی توان به آن دست یافت. با یک هندریل شیشه ای برای پله ها یا مناطق مرتفع از یک حاشیه شفاف لذت می برید و فضای باز ، تازه و گسترده تری ایجاد می کنید.

 هندریل شیشه ای

  • هندریل شیشه ای نور را مسدود نمی کند

هندریل های شیشه ای بسیار محبوب هستند زیرا این مزیت را دارند که باعث جلوگیری از نور در یک ساختمان نمی شوند. هندریل های شیشه ای همچنین باعث می شود تا نور از طریق آن عبور کند ، حضور نور خورشید را افزایش داده و همچنین باعث ایجاد احساس بازتر در محیط داخلی می شود. هندریل شیشه ای نصب شده در راستای پنجره ها فضای داخلی بسیار مدرن را ایجاد می کند ، زیرا نور طبیعی اجازه می دهد آزادانه در فضا جریان یابد ، برخلاف نرده های سنتی که نور را مسدود می کنند.

  • هندریل شیشه ای برای فضای داخلی مدرن ایده آل است

یکی از مزایای عمده نصب هندریل های شیشه ای ، توانایی آن در افزودن زیبایی مدرن به هر ساختمانی است که در آن نصب شده باشد. استفاده از آن برای شما مفید خواهد بود زیرا زمانی که قصد دارید خانه خود را بفروشید این زیبایی برای خانه خریداران زیادی را به خود جلب می کند.

 هندریل شیشه ای

  • هندریل شیشه ای برای تمیز کردن آسان است

هندریل های شیشه ای نه تنها ایمن به نظر می رسند ، بلکه تمیز بودن آنها نیز آسان است. محصولات تجاری تمیز کردن شیشه به همراه پارچه ای بدون پرز ، تمام مواردی است که شما برای نگهداری هندریل ها در عرض چند دقیقه نیاز دارید. اگر در نهایت با خراش یا آسیب در آن روبرو شوید ، انجام مذاحل پرداخت می تواند شیشه را به زیبایی اولیه برگرداند ، که در مقایسه با نرده های فلزی یا چوبی یک مزیت عمده است.

  • هندریل شیشه ای قوی و با دوام است

هندریل شیشه ای علاوه بر اینکه فوق العاده زیبا به نظر می رسد ، فوق العاده مقاوم است. عمر محافظ شیشه ای شما سالها به طول خواهد انجامید و به تعمیر و نگهداری کمی نیاز خواهید داشت یا به هیچ وجه احتیاج ندارید.

 هندریل شیشه ای

  • هندریل شیشه ای ایمن است

فناوری امروز ساخت شیشه ای محکم و ایمن را امکان پذیر می کند. در واقع شیشه های ضخیم و معتدل که برای ساخت هندریل های شیشه ای استفاده می شود به ندرت خرد می شوند. برای شکستن این هندریل های مقاوم ، فشار ساختاری زیادی لازم است ، زیرا اغلب به اندازه فولاد مقاوم هستند. حتی اگر شیشه معتدل شکسته شود ، خرده های شیشه تیز نیستند ، به این معنی که شیشه برای هر منطقه انتخاب عالی است ، حتی در خانه هایی که کودکان ممکن است در آنها حضور داشته باشند.

انواع هندریل شیشه ای آکات پلاس

  • هندریل شیشه ای فریم لس روکار سیستم U canel
  • هندریل شیشه ای تمام شیشه ای توکار یا دفنی
  • هندریل شیشه ای خود ایستا یا اسپیگات
  • هندریل شیشه ای اتصال نقطه ای یا فیکس پوینت
  • هندریل شیشه ای خط مربع
  • هندریل شیشه ای سکوریت
  • هندریل شیشه ای لمینت

دستگیره روی شیشه طرح و مدل های متنوعی دارد که از متریال گوناگون چوب، استیل و آلومینیوم ساخته می شودبه همین دلیل ولی شرکت آکات پلاس طراحی تمام سفارشات مشتریان خود را به صورت اختصاصی انجام می دهد آکات پلاس امکان طراحی و اجرای هندریل شیشه ای در مکان ها و سازه ها مختلف به صورت سطح صاف و شیبدار یا گرد برای راه پله و بالکن را دارد.

 هندریل شیشه ای

هندریل شیشه ای فریم لس روکار سیستم u canel

در این مدل هندریل شیشه ای پروفیل آلومینیوم شیار دار که نگهدارنده پنل های شیشه ای است و به شکل u انگلیسی طراحی شده در روی زمین محل نصب هندریل کار گذاشته می شود به همین دلیل همان طور که از نام گذاری آن مشخص است این محصول به نام هندریل شیشه ای فریم لس روکار سیستم u canel شناخته می شود.

دلیل اینکه به آن هندریل شیشه ای فریم لس نیز گفته می شود عدم وجود هیچ نوع المان عمودی در بین پنل های شیشه است. در واقع این هندریل به صورت واقعی نمای فریم لس شیشه ای را ارائه می کند که بسیار مدرن و جذاب است. شیشه های این هندریل از نوع لمینت دو لایه و سکوریت است که در داخل پروفیل u canel قرار داده می شود و به وسیله فکی متحرک داخل پروفیل با پیج محصوص در جای حود ثابت و محکم می شوند. برای ایمنی بیشتر و استحکام هندریل شیشه ای فریم لس بالا یا کنار پنل های شیشه ای یک دستگیره ظریف از جنس استیل یا آلومینیوم نصب می شود.

هندریل شیشه ای

خصوصیات و ویژگی های فنی هندریل شیشه ای روکار سیستم u canel

هندریل شیشه ای روکار از نظر کیفیت و امنیت در بالاترین سطح استاندارد برای دریافت پایان کار ساختمان و تایید ضوابط ایمنی آتش نشانی قرار دارد. در هندریل شیشه ای رو کار از شیشه های تقویت شده دو لایه لمینت و پایه های کامپونت آلومینیومی سخط و مقاوم استفاده می شود.

کامپونت های یو شکل که برای مهار وزن پنل های شیشه ای استفاده می شوند از تست های کیفی بسیار سخت عبور کرده و می توانند فشار وزنی تا 750 کیلو گرم در متر مربع را تحمل کنند. آلیاژ آلومینیوم این قظعات از نوع 6063 است که بسیار مقاوم است. پوشش رنگ آنودایز بر روی کارو پایه های کامپونت هندریل شیشه ای روکار نضمین کننده دوام و ماندگاری این مدل در مقابل رطوبت و هوا است. در اجرای هنردیل شیشه ای روکار اوصل مشخصی طراحی شده است که برای هر متراژ کاری باید رعایت شود.

از ویژگی های فنی هندریل شیشه ای روکار می توان به موراد زیر اشاره کرد:

  • شیشه های دو لایه لمینیت 12، 14، 16، 18، 20 میلیمتر
  • لایه میانی دو شیشه طلق ورق pvb با ضخامت 1/52 میلیمتر
  • کامپونت آلومینیومی در ارتفاع 10 و طول 25 سانتیمتر
  • فواصل بین کامپونت های یو شکل 25 سانتیمتر
  • کاور آلومینیومی  وری کامپونت به ارتفاع 12 سانتیمتر و طول 300 سانتیمتر با رنگ های آنودایز طلایی، مشکی، نقره ای، برنزی
هندریل شیشه ای روکار

هندریل شیشه ای تمام شیشه ای توکار یا دفنی

همان طور که از نام هندریل تمام شیشه ای توکار یا دفنی مشخص است ، پروفیل یا اتصال نگهدارنده پنل های شیشه ای در داخل زمین نصب می شود. شکل این پروفیل نیز مانند حرف u انگلیسی است اما ارتفاع آن از مدل پروفیل هندریل شیشه ای روکار بیشتر است. به صورت استاندارد اندازه هر قطعه مهار کننده جام شیشه ای در این مدل طول 35 و ارتفاع 18 سانتیمتر دارد. نوع شیشه نیز در هندریل شیشه ای دفنی لمینت دولایه با ورق محافظ pvd به ضخامت 1/52 میلیتر است.

بی تردید می توان گفت هندریل شیشه ای توکار تنها مدل کاملا تمام شیشه ای حفاظ های راه پله و بالکن است که هیچ المان فلزی در نمای بیرونی آن دیده نمی شود و ببینده مجموعه شفاف و منظمی از جام های شیشه ای را در فواصل یک اندازه در کنار هم مشاهد می کند. ایمنی و لوکس بودن این محصول استفاده آن را در بناها و ساختمان های اداری، تجاری و خصوصی بیشتر از هر مدل دیگری با استقبال مواجه کرده است.

هندریل شیشه ای توکار

خصوصیات و ویژگی های فنی هندریل شیشه ای توکار یا دفنی

هندریل شیشه ای دفنی تنها مدل واقعا تمام شیشه ای است که به شکل یکدست از جام های شیشه ای هم تراز و منظم برای حفاظ راه پله و بالکن استفاده می کند. وقتی یک طراح و خریدار در مورد هندریل تمام شیشه ای با کارشناسان ما صحبت می کند در واقع به دنبال هندریل شیشه ای دفنی است. در این مدل پایه ها یا کامپونت های نگهدارنده شیشه ها در داخل زمین کار گذاشته می شود.

انجام این کار قبل پایان عملیات کف سازی صورت می گیرد. در این مدل بر خلاف هندریل شیشه ای رو کار فاصله کامپونت ها از یکدیگر متر و ضخامت آن ها بیشتر است. انتخاب هندریل شیشه ای دفنی برای ویلاهای خصوصی و مجتمع های بزرگ عمومی به مدرن شدن طراحی داخلی و بهبود روشنایی آن کمک می کند. ما در این مجموعه با ارائه یراق آلات با کیفیت و مرغوب هندریل شیشه ای دفنی از برند های معتبر و اجرای دقیق و کارشناسی شده به مشتریان خود اطمینان داده ایم که ما بهترین متریال را با بالاترین استاندارد در هندریل شیشه ای دفنی استفاده می کنیم.

مشخصات فنی هندریل شیشه ای دفنی عبارت است از:

  • شیشه های سکوریت و لمینیت شده
  • لبه شیشه ها دیاموند شده
  • ارتفاع شیشه ها در کف 10 تا 20 سانتیمتر
  • فاصله بین پنل های شیشه ای 1 سانتیمتر
هندریل شیشه ای دفنی

هندریل شیشه ای خود ایستا یا اسپیگات

اگر محدودیت زمان مشکل اصلی پروژه ساختمانی باشد انتخاب اول برای حفاظ شیشه ای ایمن مدل جذاب و کاربردی هندریل شیشه ای خود ایستا اسپیگات است. در این مدل از شیشه های لمینت و سکوریت می توان استفاده کرد. سرعت بالای نصب آن و سهولت اجرای آن یکی از مزیت های شاخص برای هندریل شیشه ای اسپیگات است که باعث شده بسیاری از پروژه های نرده کشی بالکن و دور استخر از آن استفاده کنند.

در این مدل برای نصب پنل های شیشه ای از دو یا سه عدد پایه 15 یا 18 سانتیمتری اسپیگات استفاده می کنند که جنس این پایه ها از آهن ، استیل و آلومینیوم است. به دلیل ظاهر ساده و قیمت مناسب می توان از هندریل شیشه ای اسپیگات به عنوان یکی از گزینه های مهم برای نرده راه پله و بالکن نام برد.

 هندریل شیشه ای

خصوصیات و ویژگی های فنی هندریل شیشه ای اسپیگات

هندریل شیشه ای اسپیگات یک مزیت مهم دارد و آن زمان به نسبت کمتر اجرای آن است. در پروژه هایی که با محدودیت زمان مواجه هستند و امکان انجام عملیات زیر سازی را برای مدل های دیگر ندارند هندریل شیشه ای اسپیگات گزینه مناسبی است که در کوتاه ترین زمان ممکن عملیات نصب آن انجام می شود.

یکی دیگر ویژگی های هندریل شیشه ای اسپیگات ایمنی مناسب آن و امکان تعویض آسان و سریع پنل های آسیب دیده شیشه ای است. قطعه اصلی در این مدل که شیشه های را به شکل عمودی در یک خط تراز قرار می دهد پایه فلزی اسپیگات است که از متریال مقاوم آهن یا استیل در رنگ های کوره ای مشکی و سفید تولید می شود.

ویژگی های اصلی هندریل شیشه ای اسپیگات به ترتیب زیر است:

  • پایه اسپیگات با ارتفاع 12 تا 15 سانتیمتر
  • امکان استفاده از شیشه سکوریت 10 میلیمتر و شیشه لمینت دو لایه
  • امکان نصب هندریل شیشه ای اسپیگات در سطوح صاف و منحنی

هندریل شیشه ای اتصال نقطه ای یا فیکس پوینت

اگر شما در بالکن یا راه پله خود فضای کمی دارید اما هنوز مایل هستید که محیط جذاب و روشنی با حفاظ های شیشه ای داشته باشید، پیشنهاد آکات گلس هندریل شیشه ای اتصال نقطه ای فیکس پوینت است. شیشه ها در این هندریل به جای اینکه روی زمین کار گذاشته شوند و فضای شما را محدودتر کنند از کناره دیوار راه پله یا بالکن برای نصب شیشه ها استفاده می کنند. ارتفاع پنل های شیشه در هندریل شیشه ای فیکس پوینت بیشتر سه مدل قبلی و بین 120 تا 140 سانتیمتر است. جام های شیشه بوسیله چهار عدد اتصال نقطه ای فیکس پوینت که از جنس استیل، آلومینوم و آهن است به کناره دیوار ثابت می شود.

هندریل شیشه ای فیکس پوینت

خصوصیات و ویژگی های فنی هندریل شیشه ای فیکس پوینت

ویژگی اصلی هندریل شیشه ای فیکس پوینت امکان نصب آن به کناره دیواره بالکن و پله ها است به همین دلیل اگر شما به فضای بیشتر برای بالکن و مسیر راه پله خود نیاز داشته باشید این مدل می تواند شما را به هدفتان برساند.

هندریل شیشه ای فیکس پوینت بوسیله اتصالات دکمه شکل شامل یک فیکس چر و یک فک متحرک وزن شیشه هایی با ابعاد 140 در 220 سانتیمتر را در جای خود تحمل می کند. در این مدل نیز می توان از هر دو نوع شیشه سکوریت و لمینت استفاده کرد. روی جام های شیشه ای در این مدل از لوله و پروفیل های شیار دار برای دستگیره استفاده می شود.

مشخصات فنی هندریل شیشه ای فیکس پوینت به ترتیب زیر است:

  • اتصالات فیکس پوینت از متریال استیل 304 ضد زنگ
  • شیشه های ایمن سوپر کلیر و سند بلاست
  • زیر سازی ساده و امکان نصب در هر سطحی

نرده شیشه ای فیکس پوینت که به صورت اتصالات نقطه ای اجرا می شود طرحی بسیار زیبا منظم دقیق و مدرن است که دست اندر کاران صنعت ساختمان آن را به دنیای مدرن معرفی و ارائه کرده اند. در این روش سوراخ هایی با قطر مشخص و در فواصل منظم و از قبل اندازه گیری شده تولید می شود. این امر برای اتصال پنل های شیشه ای صورت می گیرد. البته باید به زیرسازی ها نیز توجه شود.

نرده شیشه ای فیکس پوینت بسیار زیبا و مستحکم است و یکی از محصولاتی است که به خوبی تنظیم و فیکس می شود و قابل رگلاژ کردن می باشد. ماندگاری بالایی دارد و پنل های شیشه ای آن نشکن می باشد چرا که توسط تکنولوژی دقیقی در معرض گرما دهی و سرما دهی خاصی قرار می گیرد و در نهایت محصول سکوریت و یا سکوریت و لمینت را تولید می کند و اگر فناوری نانو در مرحله بعد روی آنها بکار گرفته شود نیاز آن به تمیز کاری را به حداقل می رساند.

حفاظ شیشه ای فیکس پوینت محصولی استاندارد است چرا که زیرسازی های از قبل اجرا شده با اندازه گیری دقیق را احتیاج دارد. همین مورد به افزایش ایمنی آن می انجامد. اتصالات نرده شیشه ای فیکس پوینت باید ضدزنگ باشد و به این منظور قطعات از جنس آلومینیوم و یا استیل 304 می باشد و اما امنیت که با نرده شیشه ای فیکس پوینت فراهم می شود تمامی موارد بالا به تولید محصولی ایمن، مستحکم، ماندگار و زیبا می انجامد.

هندریل شیشه ای فیکس پوینت

هندریل شیشه ای خط مربع

هندریل شیشه ای خط مربع که با نام اسکوئرلاین شناخته می شود محصولی با ایمنی بالا و مطابق با نیازهای روز می باشد. این محصول بسیار زیبا و مستحکم و در عین حال نمایی ظریف دارد. نرده شیشه ای خط مربع را می توان در ساختمان های مختلف و با کاربری های متنوع به کار برد. هندریل شیشه ای در این طرح صاف هستند و نمایی بسیار منظم و سخت و در عین حال ظریف را نشان می دهد. پایه های نگهدارنده از جنس آلیاژ استیل ضد زنگ 304 می باشد که با گذر زمان دستخوش اکسید شدن و زنگ زدگی نمی شود.

التبه امکان ترکیب نمای مربعی طرح با دیگر طرح ها نیز وجود دارد و به این ترتیب طرحی جدید و متفاوت وجود خواهد داشت. همچنین امکان ترکیب نرده شیشه ای با دیگر محصولات و متریال ها نیز وجود دارد. به صور کلی بسته به سلیقه مشتری و همچنین امکان اجرا در مکان ها و محیط های مختلف می توان طرح ها متنوعی را اجرا و ارائه کرد.

ضخامت پنل های شیشه ای معمولا استاندارد خاص خود را دارد که بتواند تحمل فشار و نیروی وارده را داشته باشد اما توصیه می شود در مکان های شلوغ تر و پر رفت و آمد پنل های با ضخامت بیشتر را بکار برد. نرده شیشه ای خط مربعی می تواند را متریال های متنوع ترکیب شود. سیستم آن خطی است و پروفیل های متنوعی دارد. می توان از کابل و شیشه برای پر کردن فاصله ها استفاده کرد. هندریل شیشه ای را می توان به سیستم نورپردازی مجهز کرد.

اجزای تشکیل دهنده نرده شیشه ای خط مربع عبارتند از:

  • پایه نگهدارنده
  • قطعات ثابت کننده شیشه
  • قطعات اتصال پایه به کف
  • نگهدارنده شیشه به پایه

هندریل شیشه ای

خصوصیات و ویژگی های فنی هندریل شیشه ای خط مربع

قطعات نگهدارنده پنل شیشه ای باید ضدزنگ باشند تا بتواند در برابر تغییرات آب و هوایی و باران و همچنین آلودگی هوا برای سالیان طولانی دوام بیاورد بخصوص اگر در محیط خارجی اجرا شود و مهمتر از آن در شهرهای شرجی و مرطوب حتما باید از استیل 304 و 316 استفاده شود.

برای نصب نرده شیشه ای خاص مربع باید چند مرحله را اجرا کرد: ابتدا باید پایه ها و قطعات نگهدارنده را نصب کرد. این اتصال در کف اجرا می شود. سپس قطعاتی که به شیشه متصل می شود را باید گذاشت بعد از آن می توان پنل های شیشه ای را کار گذاشت. مرحله بعد محکم کردن شیشه ها در جای خود و در نهایت اجرای پروفیل ها و هندریل ها می باشد.

هندریل شیشه ای سکوریت

هندریل شیشه ای سکوریت با بهره گیری از پایه های که عمودی نصب می شود و به این ترتیب نمایی بسیار زیبا و چشم نوازی را فراهم میکند. این مدل از هندریل شیشه ای به دلیل طراحی خاصی که دارد می تواند به راحتی با محیط اطراف منطبق شود. این محصول را می تواند در بالکن و تراس و در ساختمان های مختلف نصب کرد. هندریل شیشه ای سکوریت علاوه بر زیبایی و چشم نوازی ، استحکام و امنیت را نیز به خود همراه دارد.

اتصالات هندریل شیشه ای سکوریت مستحکم و با دوام است و علاوه بر آن با ظرافت خاصی که هنگام نصب بر روی آنها اعمال شده است دارای زیبایی و استحکام فوق العاده ای می باشد. روش نصب خطی است و این طرح های خطی را می توان در فواصل متنوع ترتیب های خاصی اجرا کرد.

مکان های اجرای هندریل شیشه ای سکوریت متنوع است از جمله این مکان ها می توان به تراس، بالکن ها، راه پله، کناره های استخر ها، روف گاردن ها و در ساختمان های مختلف تفریحی، مسکونی و تجاری و ....... .

هندریل شیشه ای

خصوصیات و ویژگی های فنی هندریل شیشه ای سکوریت

هندریل شیشه ای سکوریت باید به اتصالات اجزایی مجهز باشد که بتوان علاوه بر زیبایی و استحکام نرده امنیت لازم را نیز فراهم کند. از جمله این موارد می توان اشاره کرد به:

  • پایه ها مجهز به تسمه های فولادی.
  • رنگ های پایه ها می تواند الکترواستاتیک باشد.
  • اتصالات که شامل براکت های اتصال و قطعا ت اتصال نقطه ای می باشد.
  • براکت های اتصال را می توان به صورت روکار و یا در کناره های سازه اصلی نصب کرد.
  • قطعات از جنس استیل.
  • قطعات پولیش کاری می شود.

در ابتدا باید بر روی کف عملیاتی اجرا شود که عبارت است از ایجاد حفره های مناسب. در این حفره ها پایه های نگهدارنده کار گذاشته می شود. این نصب با کمک گروت های سیمانی به صورت خطی و یا غیرخطی اجرا می شود. سپس برای پوشاندن حفره ها و حفظ زیبایی می توان یک قطعه کاور پوشش دهنده را نصب کرد. در نهایت پس از اتمام نصب تمام قطعات پیش نیاز می توان پنل های شیشه را نصب کرد و در مراحل آخر پروفیل ها و دسته ها و هندریل ها را می توان اجرا کرد.

هندریل شیشه ای

هندریل شیشه ای لمینت

حفاظ یا هندریل شیشه ای لمینت محصولی بسیار زیبا است که ظاهری مینیمال دارد چرا که نحوه اجرا ی آن به صورت خطی می باشد. قطعات به صورت عمودی و در فواصل منظم و مشخص نصب می باشد و به همین دلیل هم ترازی ساختاری مستحکم و بادوام است و هم امنیت خوبی دارد و از طرف دیگر بسیار زیبا و به روز است. هندریل شیشه ای لمینت را می توان در ساختمان های مختلفی اجرا کرد از جمله ساختمان های مسکونی و ..... . همچنین این محصول را می توان در قسمت های مختلف یک ساختمان بکار برد مانند تراس ، بالکن، روف گاردن و راه پله ها و همچنین کناره های استخر.

پایه های نگهدارنده از متریال آلومینیوم می باشد و در نتیجه در مقابل تغییرات آب و هوایی مقاومت بالایی دارد و از این رو در معرض اکسید شدن  زنگ زدگی قرار نمی گیرد و به این ترتیب می تواند برای سالیان متمادی کیفیت اولیه خود را حفظ کند. هندریل شیشه ای لمینت در کنار مقاومت بالایی که دارد دارای ظرافت خاصی نیز می باشد به عبارت دیگر این محصول در کنار مقاومت و ایستایی و استحکام از ظرافت منحصر به فردی در نمای خود بهره برده است.

هندریل شیشه ای لمینت می تواند در طراحی و اجرا انعطاف پذیر باشد به عبارت دیگر می توان طرح های مختلفی را با آن اجرا کرد:

  • طول پایه ها قابلیت تغییر دارد.
  • می توان در حالت های مختلف آن را نصب کرد.
  • می توان فواصل آن را تغییر داد.
  • امکان اجرای رنگ های مختلف با آن و جود دارد.

برای اجرای هندریل شیشه ای لمینت به اجزای و قطعات مختلفی نیاز است که از آن جمله می توان به موارد زیر اشاره کرد: درپوش های پایه ها، پایه های اصلی اچ شکل، قطعات متصل کننده پایه به کف، قطعات نشمین و نوارهای درزگیر از جنس پی وی سی.

خصوصیات و ویژگی های فنی هندریل شیشه ای لمینت

شیشه های مورد استفاده نشکن هستند و با نام سکوریت و یا سکوریت و لمینت شناخته می شوند. این شیشه های طی پروسه خاص گرما دهی و شوک سرمایی ساخته می شود و طی این فرایند تکنولوژی خاصی با کوره های مجهز بکار گرفته می شود همچنین می توان فناوری نانو را برای آنها بکار برد تا نیاز به تمیزکاری را به حداقل رساند.

  • در این سیستم باید پایه های نگهدارنده را نصب کرد.
  • شیارهای مشخص جهت تعبیه درزگیرها در پایه ها کار گذاشته می شود.
  • پایه های نگهدارنده معمولا از جنس آلومینیوم می باشد.
  • پایه ها گرما دهی منحصر به خود را تجربه می کنند تا به سختی قابل قبولی برسند.
  • نصب به صورت روکار است.
  • سرعت نصب نسبتا بالا است چرا که نیاز به زیرسازی توکار ندارد.

هندریل های شیشه ای قاب دار متداول ترین سیستم محافظ شیشه ای راه پله و بالکن است. این هندریل ها ترکیبی خاص از طراحی لوکس و ایمنی را ارائه می دهند. هندریل های شیشه ای قاب دار دارای صفحات شیشه ای شفافی هستند که توسط یک قاب در جای خود نگه داشته می شوند. قاب ها را می توان از متریال چوب ، آهنی یا مواد دیگر تهیه کرد ، با این وجود آلومینیوم بهترین گزینه شماست زیرا بدون نیاز به نگهداری و زنگ زدگی است. به دلیل استفاده از شیشه ، اکثر مردم در مورد نگهداری این محصول قضاوت اشتباهی می کنند. هندریل های شیشه ای زنگ زده یا دچار تغییر شکل نمی شوند ، فقط گاهی اوقات به تمیز کردن و باز بینی ساده نیاز دارند.

هندریل شیشه ای با فرم فلزی

وقتی منظره کننده ای در نمای پنجره و بالکن ساختمان خود دارید که می خواهید از آن نهایت استفاده را ببرید ، هندریل های شیشه ای بدون قاب بهترین انتخاب شماست. این سیستم های هندریل دارای صفحات شیشه ای و بدون قاب هستند. با استفاده از هندریل های شیشه ای بدون قاب ، در مقابل دید شما مانعی وجود ندارد ، بنابراین آنها گزینه ای خارق العاده برای بالکن ها ، تراس ها ، پشت بام ها ، کنار استخر و موارد دیگر هستند.

کاربرد هندریل شیشه ای

توجه به امینی و زیبایی در طراحی ساختمان های امروزی یک اصل مهم است به همین دلیل کاربرد هندریل شیشه ای به عنوان یک محصول لوکس و مدرن در بالکن، تراس، راه پله بیشتر از هر زمان دیگری رواج پیدا کرده است. بر این اساس محل اجرای هندریل و هدف آن تقسیم بندی دیگری برای هندریل های شیشه ای تعریف شده است که به ترتیب زیر است و ما به شرح هر کدام و استاندارد های اجرایی آنها در ادامه این صفحه می پردازیم.

  1. هندریل شیشه ای پله و راه پله
  2. هندریل شیشه ای بالکن و جان پناه
  3. هندریل شیشه ای تراس و دور استخر
هندریل شیشه ای

ویژگی های هندریل شیشه ای آکات پلاس

هندریل های شیشه ای گزینه زیبایی است وقتی که می خواهید ظرافت و ایمنی را به ساختمان خود اضافه کنید. هندریل شیشه ای گزینه ایده آل برای هر ساختمان خصوصی یا عمومی است زیرا آنها ظاهر زیبایی را به ساختمان اضافه می کنند.

  • ظرافت شیشه خالص
  • گزینه های نامحدود رنگ و طرح
  • پیشرفته ترین فن آوری نصب
  • دوام و طول عمر بالا
  • سفارشی به اندازه شما ساخته شده است
  • نصب تخصصی

1. نمای بدون مانع

آخرین چیزی که یک طراح و معمار برای جلوی پنحره ها و بالکن های ساختمان خود می خواهد این است که نمای ساختمان را با نرده بپوشاند. با استفاده از هندریل های شیشه ای آکات پلاس، می توانید بدون از بین بردن نمای خیره کننده خود ، مانعی ایمن وشفاف ایجاد کنید. ممکن است قسمت های در ساختمان شما وجود داشته باشد که شما می خواهید کمی از حریم خصوصی در آنها حفظ شود ماند استخر یا تراس خود. شیشه را می توان برای این مناطق خاص سند پلاست یا هوشمند انتخاب کرد که در نهایت هندریل های شیشه ای را به یک محصول کاملاً قابل اعتماد تبدیل می کند.

2. تعمیر و نگهداری آسان

به طور کلی هندریل های شیشه ای با یک اسفنج ساده سریع به راحتی تمیز می شوند. خانه هایی که بچه های کوچک یا حیوانات خانگی دارند ممکن است کمی بیشتر به نگهداری احتیاج داشته باشند. با این حال ، در مقایسه با نرده های فلزی و چوبی سنتی که نیاز به نگهداری منظم دارند ، هندریل شیشه ای ه نگهداری کمی نیاز دارد و در برابر عناصر طبیعی به خوبی محافظت می شود.

3. دوام

هندریل های شیشه ای با قطعات آلومینیومی آنودایز شده در صورت قرار گرفتن در معرض عناصری مانند برف و آب یا کلر استخر ، خورده نمی شوند. سطح شیشه همچنین قادر به تحمل دمای شدید است.

4. ایمنی

شیشه سکوریت و لمینت هندریل شیشه ای در برابر شکستن محکم و مقاوم است. با استفاده از صفحات جامد شیشه ای ، ترس از سقوط کودکان و حیوانات خانگی وجود ندارد. درعوض ، یا اجرای هندریل شیشه ای بدون نگرانی بالا رفتن کودکان از ریل های نرده های فلزی یا چوبی از منظره لذت می برید.

5. انعطاف پذیری

هندریل های شیشه ای دارای طیف گسترده ای از صفحات شیشه ای رنگی برای انتخاب و رنگ دلخوا خود متناسب با سایر اجزا ساختمان شما هستند. گزینه های نصب هندریل شیشه ای بر اساس انتخاب قاب و بدون فریم متفاوت است.


جان پناه شیشه ای

جان پناه شیشه ای در معماری امروز به خوبی جا باز کرده است چرا که نمایی بسیار زیبا را ایجاد می کند و هم امنیت را فراهم می آورد. جان پناه شیشه ای به صورت کامل می تواند نور را به داخل انتقال دهد و محیط داخلی را از نور طبیعی بهره مند سازد. علاوه بر پنجره ها ، بالکن ها نیز می توانند گزینه مناسبی برای ایجاد جان پناه شیشه ای باشد چون هم می تواند امنیت را فراهم کند و هم عایق خوبی در برابر هدر رفت انرژی و گرما باشد و هم نور طبیعی را به داخل هدایت کند و درنهایت زیبایی منحصر به فردی برای ساختمان ها به ارمغان آورد.

جان پناه شیشه ای ماندگاری بالایی دارد به طوری که میتواند برای سالیان دراز عمر کند و حس مدرن بودن و نمایی چشم نواز و ظریف را حفظ کند. ضد زنگ و ضد فرسایش است بخصوص اگر از نرده های آلومینیومی به جای استیل بی کیفیت در نصب آن استفاده شود.

جان پناه شیشه ای پنجره

بعد از بازدید از محل پروژه می توان طرح های متنوعی برای اجرا پیاده کرد. مدل اتصالات و اجرای بیرونی یا نصب روی پنجره ها ، وجود یا عدم اجرای فریم و ..... همگی در انتخاب مدل و طرح حفاظ شیشه ای تاثیر دارد.

حفاظ های شیشه ای بالکن دارای درصد امنیتی بالایی هستند و به خوبی می تواند از سقوط افراد و اشیا به پایین جلوگیری کند. شیشه ها بکار رفته سکوریت و لمینت است و نشکن می باشد. این شیشه ها در ارتفاع و ضخامت های استاندارد تهیه می شود. شیشه ها سکوریت و لمینت با فناوری خاصی که شامل گرما دهی با کوره های مدرن و خاص است و همچنین فرایند شوک سرمایی خاص تولید می شود. به این ترتیب مقاومت شیشه ها بسیار بالا است.

  • پروفیل ها می تواند در رنگ بندی های متنوعی ارائه می شود.
  • پروفیل ها به یو شکل هستند و درپوش ها نیز پروفیل هستند.
  • برای اجرا به نوار درزگیر و همچنین قطعه نشیمن نیاز است.

اجرای جان پناه شیشه ای

قبل از اجرای جان پناه شیشه ای باید زیرسازی های لازم انجام شود. این زیرسازی های با در نظر گرفتن اندازه گیری و حساب های از قبل برآورد شده صورت می گیرد. در مرحله بعد اتصالات مورد نیاز پیاده می شود و سپس پنل های شیشه ای و گروفیل ها و درپوش ها کارگذاشته می شود. در اجرای جان پناه شیشه ای باید مواردی از قبیل نصب بروی سطح بیرونی و یا فریم های پنجره یا نصب بروی نمای بیرونی و ..... در نظر گرفته شود.