پله شیشه ای (Glass staircase) نسل جدید راه پله های مدرن با سازه ترکیبی شیشه و استیل است که در معماری مینیمالیستی و مدرن جایگزین راه پله های کلاسیک چوبی و آهنی شده است. شیشه بهترین گزینه برای آوردن نور طبیعی بیشتر است! پله های شیشه ای می توانند فضای درخشان و بدیعی در خانه شما ایجاد کنند. پله شیشه ای عنصری چشم نواز است که ظاهری مدرن و خطوط تمیز ایجاد می کند.

 پله شیشه ای

پله شیشه ای با بالاترین فن آوری ساخت شیشه های مقاوم و ایمن در تلفیق اجزای استیل ضد زنگ سازه ای زیبا و بی نظیری را به دکوراسیون ساختمان شما اضافه می کند. راه پله های شیشه ای یکی از شاهکارهای معماری مدرن داخلی هستند که در مدل های معلق در هوا ، مارپیچ ، مستقیم ترکیبی از چوب ، شیشه و فلز به بازار ساختمان عرضه می شوند. پله شیشه ای عنصر اصلی ساختمان یا یک آپارتمان لوکس است که زیبایی و کاربرد را با هم ترکیب می کند.

 
پله شیشه ای کنسولی

پله شیشه ای کنسولی

قیمت 3,400,000 تومان
پله شیشه ای معلق یو

پله شیشه ای معلق یو

قیمت 4,600,000 تومان
 پله شیشه ای نواری

پله شیشه ای نواری

قیمت 3,700,000 تومان
پله شیشه ای تک محور

پله شیشه ای تک محور

قیمت 3,200,000 تومان
پله تمام شیشه ای

پله تمام شیشه ای

قیمت 3,600,000 تومان
پله شیشه ای مستقیم

پله شیشه ای مستقیم

قیمت 3,800,000 تومان
پله شیشه ای مدرن

پله شیشه ای مدرن

قیمت 4,600,000 تومان
پله شیشه ای گرد

پله شیشه ای گرد

قیمت 3,700,000 تومان
پله شیشه ای دوبلکس

پله شیشه ای دوبلکس

قیمت 3,600,000 تومان
 

قیمت پله شیشه ای

این مدل راه پله شیک ، مدرن و بسیار زیبا است اما از نظر قیمت، پله شیشه ای نسبت به مدل های دیگر راه پله هزینه بیشتری برای شما دارد. مراحل قیمت گذاری پله شیشه ای پس از اندازه بر داری فضای محل نصب سازه و مشخص کردن جزئیات متریال شیشه و یراق آلات بر اساس ابعاد کف پله شیشه ای محاسبه می شود. در انتهای این صفحه لیست قیمت پله شیشه ای درج شده است اما شما برای کسب اطلاع دقیق تر از کیفیت و قیمت پله ها با واحد فروش مجموعه آکات پلاس تماس حاصل نمایید.

قیمت پله پله شیشه ای
مدل (پله شیشه ای) قیمت تومان
اتصالات استیل اتصالات آهنی
قیمت پله شیشه ای معلق 5600000 4500000
قیمت پله شیشه ای مارپیچ 4300000 3700000
قیمت پله شیشه ای مستقیم 4700000 3900000
قیمت پله شیشه ای تک محور 2500000 2100000
قیمت پله شیشه ای مفصلی 2300000 1900000
قیمت پله شیشه ای نواری 2100000 1750000

  * قیمت بر حسب هر کف پله می باشد.

  * قیمت (با محاسبه شیشه لمینت، یراق آلات، نصب) می باشد.

  * هزینه حمل به صورت جداگانه محاسبه می گردد.

  * برای اطلاع از قیمت بروز انواع پله شیشه ای تماس بگرید.

انواع پله شیشه ای آکات پلاس

پله شیشه ای امروزه بسیار مورد توجه قرار گرفته است و یک سرمایه گذاری ماندگار برای ساختمان شما است. انتخاب مدل پله شیشه ای براساس فضای ساختمان شما و در هماهنگی با چیدمان سایر بخش های طراحی داخلی ساختمان انجام می شود.

  1. پله شیشه ای شناور : در یک دکوراسیون مدرن و مینیمالیستی ، هیچ چیز مانند پله های شیشه ای شناور در هوا برای افزایش فضا و به خصوص شلوغ نشدن دکوراسیون اطراف مناسب نیست.
  2. پله شیشه ای گرد یا حول محور : این راه پله فلزی و شیشه ای شگفت انگیز است که زیبایی و ایمنی را با هم ترکیب می کند. پله شیشه ای مارپیچ یک جواهر زیبا با تزئینات طرح دار است که به سمت بالا در حرکت است.
  3. پله شیشه ای رفت بر گشت : یکی از ایمن ترین مدل پله شیشه ای مدل مستقیم با شاسی فلزی و کف پله های شیشه است که با نرده های کناری یک سازه زیبا ، ساده و ایمن را می سازد.

 پله شیشه ای

پله شیشه ای شناور

پله شناور شیشه ای با کیفیت عالی یکی از خلاقانه ترین پله های امروزی است که روند معماری مدرن را دنبال می کند. به نظر می رسد که پله شناوریا معلق از دیوار بیرون می آید. آنها توسط یراق های فلزی نامرئی به دیواره متصل می شوند. این پله ها در امتداد دیوار چیده شده اند - ظاهری لوکس دارند و صعود ایمن به طبقه دوم را تضمین می کنند. راه پله شیشه ای معلق نه تنها طراحی مدرنی دارد ، بلکه از نظر فنی نیز ایمن ساخته می شود. شیشه ها در کف پله در این مدل 30 میلیمتر ضخامت دارد به همین دلیل بسیار مقاوم است.

 پله شیشه ای

پله شیشه ای گرد و حول محور

راه پله شیشه ای گرد یک مارپیچ مشخص است که در فضاهای محدود مسیر اتصال بین طبقات را با مجموعه ای از کف پله شیشه ای که حول یک محور فلزی به سمت بالا می چرخد ایجاد می کند. این مورد نیاز به اتصال بین طبقات را برای فضای بسیار کم حل می کند و به شما امکان می دهد از منطقه ای در طبقه بعدی استفاده کنید بدون آنکه فضای زیادی را اشغال کند. ارتفاع گام پله شیشه ای مارپیچ بین 20.4 تا 23.4 سانتی متر بسته به ارتفاع کف تا سقف است . پله شیشه ای گرد با دو قطر 140 و 120 سانتیمتر ساخته می شود. در پله شیشه ای مارپیچ آکات پلاس حداقل ارتفاع کف تا سقف بین حداقل 224.4 تا حداکثر 280.8 سانتی متر می رسد. راه پله شیشه ای مارپیچ ارزش بالایی را در طراحی مدرن و شیک دارد.

 پله شیشه ای

پله شیشه ای رفت و برگشت

امروزه انواع و سبک های جدیدی از راه پله های شیشه ای مستقیم موجود است که به راحتی می توانید راه پله ای را پیدا کنید که بقیه فضای خانه شما را تکمیل کند. یک مزیت عمده پله های شیشه ای مستقیم این است که آنها اغلب ارزان تر از سبک های دیگر هستند زیرا روند ساخت آن کوتاه تر و ساده تر است. پله شیشه ای مستقیم را می توان با استفاده از مواد جذاب ساخته و جلوه ای ظریف و پیچیده به فضای شما بخشید. راه پله شیشه ای مستقیم یکی از ساده ترین و ایمن ترین ها است که با شاسی استیل از پروفیل 40 در 80 میلیمتر و سه لایه شیشه لمینت در کف ترکیبی بی بدیل از شفافیت و روشنایی ذاتی شیشه را با جلا و براقیت استیل ترکیب می کند.

پله های شیشه ای مستقیم به دلیل راحتی ، کارایی و قیمت مناسسب مقرون به صرفه ترین و محبوب ترین هستند. طراحی مستقیم به این معنی است که دیگر نیازی به ساختارهای پشتیبانی اضافی نیست و فقط باید در پایین و بالای پله ها متصل شود. راه پله مستقیم به دلیل طراحی خطی اش فضای بیشتری از مدل های دیگر را اشغال می کند.

 پله شیشه ای

مشخصات کف پله شیشه ای

شیشه هایی که در ساخت راه پله و کف شیشه ای پله استفاده می شود از نظر سختی و ایمنی یکی از بی نظیر ترین نوع شیشه های لمینت سه لایه هستند. ضخامت شیشه کف راه پله در هر لایه 10 میلیمتر است که زمان اتصال سه لایه به 30 میلیمتر می رسد به همین دلیل بسیار مقاوم و از ایمنی بالایی برای تحمل فشار بار وزنی تا 750 کیلو گرم را در مساحت هر متر مربع برخوردار است. به دلیل وجود دو لایه ورق pvb در بین شیشه ها در زمان فشار زیاد و احتمال شکست شیشه کف پله ، قطعات ریز شیشه خورد شده در جای خود ثابت باقی می ماند به همین دلیل حتی اگر اتفاقی باعث آسیب به آنها شود همچنان می تواند شکل و کارایی خود را حفظ کند و خطری از این بابت برای افرادی از روی پله حرکت می کنند ایجاد نمی شود.

 پله شیشه ای

مشخصات اتصالات و یراق آلات پله شیشه ای

در ساخت پله شیشه ای کیفیت یراق و اتصالات نگهدارنده پنل کف شیشه ای در زیبایی و امنیت کار بسیار مهم است برای همین جنس متریال این اتصالات از مواد با دوام انتخاب می شود. اتصالات و یراق آلات پله شیشه ای از سه ماده فلزی استیل، آلومینیوم و آهن است که بر اساس طرح ظاهری راه پله و ضخامت شیشه ها شکل ظاری و میزان سختی آنها متفاوت است. به صورت کلی دسته بندی این اتصالات به ترتیب زیر است.

شیشه های کف پله بر اساس نوع پروژه و نیاز مشتری می تواند به روش های زیر پیاده سازی شود.

  • اتصالات با استراکچر استیل لوله گرد قطر 50 تا 70 میلمیتر
  • اتصالات با استراکچر استیل پروفیل 80 در 40 میلیمتر
  • اتصالات با استراکچر لوله آلومینیوم
  • اتصالات با استراکچر آهن از لوله و پروفیل با رنگ پودری (کوره ای)

 پله شیشه ای

ویژگی های پله شیشه ای

استفاده از شیشه در پله به عنوان وسیله ای برای وارد کردن نور طبیعی روز به فضای داخلی و باز کردن مناطقی که در غیر این صورت در تاریکی رها می شدند، به طور فزاینده ای محبوب می شود. شیشه به دلیل شکننده بودن شهرت گمراه کننده ای دارد اما امروزه یک تکه شیشه لمینت شده با ضخامت 8 میلی متری می تواند در برابر توپ فولادی به وزن 500 گرم که از ارتفاع بیش از 2 متر رها شده است مقاومت کند. 

پله شیشه ای

با توجه به اینکه پله شیشه‌ای در فروشگاه‌های نمونه‌ای نمادین از معماری مدرن است، توجه به این نکته مهم است که شیشه‌های مورد استفاده در این سازه‌ها از نظر شیمیایی سفت شده‌اند که منجر به ایجاد کف پله شیشه‌ای بسیار قوی اما با هزینه بسیار بالا می‌شود.

استفاده از شیشه‌های چند لایه با استحکام بیشتر با لایه‌های تقویت‌کننده تخصصی در اکثر پروژه‌ها ساخت پله شیشه ای کافی است و اجازه می‌دهد تا پله‌ها از خود شیشه ساخته شوند. از آنجایی که شیشه در کف راه پله محل پیاده روی است، به دلایل ایمنی باید نوعی پوشش ضد لغزش داشته باشد، اما همچنان انتقال نور را حفظ می کند و بسته به پوشش اعمال شده، شفافیت آن تغییر می کند.

مزایای نصب راه پله شیشه ای چیست؟

با توجه به اینکه نور می تواند از راه پله شیشه ای عبور کند، اگر می خواهید نور طبیعی بیشتری در اتاق داشته باشید، ممکن است یک راه پله شیشه ای انتخاب کنید. علاوه بر این، می توانید از منظره اطراف نیز بهره مند شوید.

  • ایجاد فضایی بزرگ تر : پله های شیشه ای شفاف اگر در فضای کوچک اجرا شوند توهم فضای اضافی را ایجاد می کند، به خصوص اگر پنل های شیشه ای شفاف در نرده های محافظ و کف پله ها از نوع کیرستالی را انتخاب کنید. 
  • مراحل مونتاژ و نصب ساده : کف پله شیشه ای معمولاً در مقایسه با پله های معمولی سیمانی و سنگی و فلزی بسیار ساده تر، سریع تر و ایمن تر نصب می شوند. پانل های شیشه ای، در یک راه پله شیشه ای، معمولا با استفاده از براکت متصل می شوند. در برخی موارد، پایه و نرده‌ها دارای شیاری هستند که پانل‌ها را قادر می‌سازد تا به داخل شکاف بروند.
  • ایمنی بالا و نگهداری آسان : پانل های شیشه ای مقاوم که در راه پله های شیشه ای استفاده می شود فوق العاده قوی و بادوام هستند. با توجه به این استحکام و دوام، یک پله شیشه ای نیاز به تعمیر و نگهداری کمی دارد و باید برای سال های آینده دوام بیاورد. همچنین تمیز کردن آنها راحت تر از راه پله های چوبی و فلزی است. 

پله شیشه ای

پله های شیشه ای چقدر ایمن هستند؟

شاید بزرگترین نگرانی در مورد راه پله های شیشه ای دوام باشد. آیا آنها می توانند ترافیک روزانه را تحمل کنند؟ پاسخ بله است. متخصصان طراحی در گروه آکات پلاس از اشکال مختلف شیشه سکوریت شده یا "سخت شده" استفاده می کنند. هنگامی که شیشه به اندازه دلخواه خود بریده شد، مکانیسم های حرارتی و یا شیمیایی کنترل شده برای افزایش استحکام شیشه استفاده می شود. علاوه بر این، شیشه لمینت شده کمتر مستعد شکستگی است. بنابراین، از پله های شیشه ای مارپیچ گرفته تا پله شیشه ای شناور، پله های طراحی شده سفارشی ما جذابیت و عملکرد زیبایی را ارائه می دهند.

پله شیشه ای ایده آل برای طرح های مفهومی باز چیست؟

برای صاحبان خانه با طراحی منحصر به فرد، یا برای کسانی که امیدوارند اتاق های مختلف را با هم ادغام کنند، یک راه پله شیشه ای یک گزینه مطبوع  و مدرن را در طراحی حفظ می کند.  راه پله شیشه ای را در نظر بگیرید. شفافیت شیشه امکان دید بدون مانع به اتاق ها و پنجره های دیگر را فراهم می کند. فضای زندگی باز و روشن به نظر می رسد. با این حال، برای مناطق تاریک، پله‌های شیشه‌ای چشم‌انداز جدیدی ارائه می‌دهند و عناصر طراحی را که زمانی نادیده گرفته می‌شدند برجسته می‌کنند. در نهایت، برای فضاهای کوچک و باریک، دیوار شیشه ای یک انتخاب عالی برای ظاهری باز است.

پله شیشه ای

چگونه یک راه پله شیشه ای طراحی می شود؟

هنگام در نظر گرفتن شیشه برای راه پله خود، مهم است که به سایر ویژگی های زیبایی شناسی توجه کنید که طراحی جدید شما را خاص می کند. به عنوان مثال، آیا شما در خانه خود نورگیر دارید؟ آیا راه پله نقطه کانونی در فضای شما خواهد بود؟ آیا می خواهید از نور در پروژه راه پله خود استفاده کنید؟ آیا وسایل خانه شما از فولاد ساخته شده اند یا استیل؟ آیا راه پله جدید شما بسط سبکی خواهد بود که در حال حاضر دارید؟ 
با وجود گزینه های طراحی بی حد و حصر، در مدل های پله شیشه ای که به مشتریان کمک کند تا سبک فردی خود را از طریق یک فرآیند طراحی که با بحث در مورد دیدگاه منحصر به فرد آنها شروع می شود، بیان کنند. برای کسانی که به دنبال الهام هستند، مجموعه وسیع ما دارای تعدادی طرح و متریال، در قالب های مختلف است. هنگامی که پروژه پله فردی شما مشخص شد، خدمات نصب را توضیح خواهیم داد و آنها را مطابق با نیازهای شما هماهنگ می کنیم. در نهایت، ما مطمئن خواهیم شد که راه پله شما مطابق با نظر شما طراحی شود است.